Tomáš Bartko

Bakalářská práce

Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing

The Impact of Microinfluencer Damjan Siriski on Nugget Clothing's Image
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na spolupráci mezi mikroinfluencerem a značkou oblečení. Cílem práce je zjistit, jak je tato spolupráce vnímaná mezi spotřebiteli, zda je tato spolupráce přínosná a má smysl a zda byly naplněny cíle této spolupráce. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část shrnuje základní teoretické poznatky týkající se problematiky influencer marketingu …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on cooperation between an microinfluencer and a clothing brand. The aim is to find out how the cooperation is perceiving among consumers and if the cooperation is contributive and meaningful to continue. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part summarizes basic theoretical knowledge on influencer marketing and brand building …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bartko, Tomáš. Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace