Analýza Cestovního Ruchu v Regionu Osoblažsko – Filip SMÉKAL
Filip SMÉKAL
Bakalářská práce
Analýza Cestovního Ruchu v Regionu Osoblažsko
Analysis of Tourism in the Region Osoblažsko
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza cestovního ruchu na území regionu Osoblažsko s následným doporučením na zlepšení propagace regionu a tvorbu nových produktů cestovního ruchu. Teoretická část obsahuje základní pojmy a rozdělení z oblasti cestovního ruchu a řeší rizika spojená s cestovním ruchem. Dále se teoretická část zaměřuje na regionální rozvoj. V závěru teoretické části je zpracován základní …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is the analysis of tourism in the region Osoblažsko followed recommendations to improve the promotion of the region and the creation of new tourism products. The theoretical part contains basic terms and classification of tourism and addressing the risks associated with tourism. Furthermore, the theoretical part focuses on regional development. At the end of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMÉKAL, Filip. Analýza Cestovního Ruchu v Regionu Osoblažsko. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování podnikatelského plánu pro rozvoj podnikání: Investice do nemovitostí za účelem následných krátkodobých pronájmů
Daniel Ilek -
Význam teritoriálního marketingu pro udržitelný rozvoj destinace
Karolína Hlaváčková -
Regionální potraviny a jejich vliv na regionální rozvoj
Denisa Vejrychová -
Vliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodří
Barbora Maleňáková -
Marketingový rozvoj města Kroměříž
Kateřina Kubíková -
Rozvoj Obce
Petr Šubrt -
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová