Markéta HABOŇOVÁ

Bakalářská práce

Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.

The Analysis of the Comunication Strategy of Hotel Radun, s.r.o.
Anotace:
Cílem mé práce je analyzovat současnou komunikační strategii společnosti Hotel Radun s.r.o. a zjistit, zda je správně nastavena. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky získané z odborné literatury. Následuje praktická část, ve které nejdříve objasňuji, které komunikační nástroje jsou v hotelu použity. Poté následuje vyhodnocení realizovaného dotazníkového šetření na zjištění funkčnosti …více
Abstract:
The aim of my work is to analyze the present communication strategy of the company Hotel Radun, s.r.o. and find out if it is set up correctly. The first part is focused on theoretical knowledge, which are drawn from the literature. Than the second part in which I firstly clarify which communication tools are used in the hotel. Thereafter there is an evaluation of the realized questionnaire-survey which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HABOŇOVÁ, Markéta. Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe