Možnosti dalšího sebevzdělávání pedagoga v MŠ – Olga PLAČKOVÁ
Olga PLAČKOVÁ
Diplomová práce
Možnosti dalšího sebevzdělávání pedagoga v MŠ
The possibilities of further self-education educator in the kindergarten
Anotace:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá možnostmi dalšího sebevzdělávání pedagoga v mateřské škole. Zaměřuje se na témata, jako je pedagogická profesi, historický vývoj této profese, profesní zdatnost pedagoga, kompetence pedagoga a možnosti, které pedagogové mateřských škol nejčastěji využívají k sebevzdělávání. V praktické části byl použit kvalitativní výzkum a metoda interview. Praktická část …víceAbstract:
The theoretical part of my master´s thesis is concerned with possibilities of further self-education of the kindergarten teacher. It is focused on topics such as pedagogical profession, historical development of this profession, professional competence of the teacher, competence of the teacher and possibilities that the kindergarten teachers very often use for their self-education. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Navrátilová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLAČKOVÁ, Olga. Možnosti dalšího sebevzdělávání pedagoga v MŠ. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Význam vysokoškolského vzdělání pohledem učitelů mateřských škol
Kristýna Mozgvová -
Kompetence pedagogů ke vzdělávání žáků se SVP na základních školách
Romana TRŽILOVÁ -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka