Kateřina Michalcová

Bakalářská práce

Umění v reklamě

Art in Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o prolínání dvou poměrně širokých pojmů jako je umění a reklama. První část práce se pokouší na základě rešerše odborné literatury vymezit tyto dva navzájem velmi propojené koncepty, k tomu připojeny dva významné umělecké styly a jejich vrcholné představitelé a také tíživé téma konzumerismu a konzumní kultury. V druhé části je představeno moderní konkrétní dílo od street …více
Abstract:
This bachelor's thesis combined with the interweaving of two relatively broad will be understood as an advertisement. The first part of the work attempts, on the basis of a search of the professional literature, two very closely connected concepts, which have in the volume two well-known artistic styles and their top representatives, as well as the burdensome topic of consumerism and consumer culture …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Michalcová, Kateřina. Umění v reklamě. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe