Fast fashion a její negativní dopady; analýza kampaně Obuj se do toho! – Adéla HRUBOŠOVÁ
Adéla HRUBOŠOVÁ
Bakalářská práce
Fast fashion a její negativní dopady; analýza kampaně Obuj se do toho!
Campaign Analysis Focused on The Fast Fashion Phenomenon
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem fast fashion a její negativními dopady na společnost a životní prostředí. V teoretické části je vysvětlen pojem fast fashion, popsán vývoj a hlavní znaky. Zohledněna je i problematika v obuvnickém a kožedělném průmyslu. V praktické části je obecně popsán sociální marketing, příprava a fungování osvětových kampaní. Podrobněji je analyzována kampaň Obuj se do toho! …víceAbstract:
The main objective of this thesis is the fast fashion and its negative impacts on the society and the environment. Theoretical part focuses on the definition of fast fashion, describes its evolution and main signs. In this part is also mentioned problem in shoe and leather industry. In general there is desribed how is created and lead public awareness campaign. More specificaly there is desribed campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Voleníková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUBOŠOVÁ, Adéla. Fast fashion a její negativní dopady; analýza kampaně Obuj se do toho!. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Mezinárodní rozvojová studia
Práce na příbuzné téma
-
Lidské postoje k přírodě v konzumní společnosti
Martina Tobiášová -
Pohyb v konzumní společnosti
Markéta Weisserová -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Adam Kryštof -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Anna Chertova -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Friedmannová Friedmannová -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Barbora Málková -
Odcizení vrcholových hráčů v konzumní společnosti
Šárka DEHNEROVÁ -
Zrychlená společnost a hnutí Slow Movement
Simona ŠITNEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva