Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti Eurest spol. s r. o. na zlínském trhu – Bc. Michaela KRÁLOVÁ
Bc. Michaela KRÁLOVÁ
Diplomová práce
Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti Eurest spol. s r. o. na zlínském trhu
Improvement of competitiveness of the company Eurest Ltd. on the Zlin market (master thesis)
Anotace:
Cílem teoretické části je pomocí odborné literatury charakterizovat základní koncepci marketingu služeb, jakož i základy konkurence, konkurenčního postavení firmy a prostředí v oblasti gastronomie. Cílem analytické části je provést výchozí analýzy potřebné pro vypracování projektu a popsat a zhodnotit současné postavení společnosti EUREST vzhledem ke konkurenci ostatních stravovacích firem na zlínském …víceAbstract:
The topic of my Master´s Thesis is {\clqq}Improvement of competitiveness of the company Eurest Ltd. on the Zlin market``. The aim of this thesis is to set up the competition conditions of the company Eurest Ltd., to compare with other catering companies on the Zlin market and to propose recommendation leading to better competitiveness. It is better to increase promotion and to orientate much more to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 11. 5. 2015
Identifikátor:
1007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁLOVÁ, Michaela. \textit{Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti Eurest spol. s r. o. na zlínském trhu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/geiad1/.
Jak správně citovat práci
KRÁLOVÁ, Michaela. Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti Eurest spol. s r. o. na zlínském trhu. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků
Viktoriya Slepokurova -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Miluše Tůmová -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ -
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Šárka HAJNÁ -
Spokojenost zákazníků se službami vybraného železničního dopravce
Martin Pokorný -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová