Metoda PRVA v artefiletickém procesu ve vztahu k dětskému etopedickému souboru – Mgr. Zdeněk STANĚK
Mgr. Zdeněk STANĚK
Disertační práce
Metoda PRVA v artefiletickém procesu ve vztahu k dětskému etopedickému souboru
Method of PRVA in art-philetic process in relation to children with mental and behaviour disorders
Anotace:
Metoda PRVA (Phenomenological Reflection of Visual Artifact) je procesem s převahou vztahově-experienciální reflexe a odlišný artefiletický proces (Art-Philetic Approach), složený z výrazové hry a následného artefiletického reflektivního dialogu, je postaven na vizuálně kognitivní rovině reflexe. Společně oba systémy vytváří hybridní salutogenetický proces. Metoda PRVA je rozvíjející se nedirektivní …víceAbstract:
The PRVA (Phenomenological Reflection of Visual Artifact) method is a process with a predominance of relational-experiential reflection and another artephiletic process (Artephiletic Approach) which composes of an expressive play and subsequent artephiletic reflective dialogue based on visual and cognitive level of reflection. In such a way, the two systems together create a hybrid salutogenetic process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Závora, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STANĚK, Zdeněk. \textit{Metoda PRVA v artefiletickém procesu ve vztahu k dětskému etopedickému souboru}. Online. Disertační práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/gf02pb/.
Jak správně citovat práci
STANĚK, Zdeněk. Metoda PRVA v artefiletickém procesu ve vztahu k dětskému etopedickému souboru. Ústí nad Labem, 2016. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Teorie výtvarné výchovy
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Praktické zkušenosti odborných pracovníků ZŠ s dětmi s poruchami chování
Marie Provazníková -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Životní situace rodin s dětmi s poruchami autistického spektra
Petra Daňková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Festival pro děti s poruchou sluchu a s autismem
Isabella Vovkanic