Etika a ekonomie v průběhu dějin ekonomického myšlení – Bc. Monika VEITHOVÁ
Bc. Monika VEITHOVÁ
Diplomová práce
Etika a ekonomie v průběhu dějin ekonomického myšlení
Anotace:
Cílem diplomové práce je najít a popsat vzájemný vztah etiky a ekonomie z hlediska jejich oddělování a zpětných návratů v průběhu dějin ekonomického myšlení. Pro komplexní podchycení těchto dvou vědních disciplín jsou zprvu vysvětleny základní pojmy, jejich rozdělení a nejdůležitější mezníky ekonomického myšlení napříč dějinami. Práce tak s pomocí historického vývoje zachycuje nejdůležitější myšlenkové …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find and describe the relationship between ethics and economics in terms of their separation and return in the history of economic thought. For a comprehensive entry at first basic terms and the most important milestones of economic thought throughout history are explained. The diploma work shows, within the historical framework, the most important trends of thinking of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2015
Zveřejnit od: 11. 9. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Lapka, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEITHOVÁ, Monika. Etika a ekonomie v průběhu dějin ekonomického myšlení. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.9.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Strukturální politika EU a rozvoj venkova
Práce na příbuzné téma
-
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Multilevel- marketing v České republice
Petra Prudičová -
Síťový marketing
Tomáš MATEJČIK -
Etický kodex a jeho význam pro profesní kompetence v pozici manažera (v konkrétní organizaci)
Matěj Nováček -
Etický kodex jako nástroj řízení
Karolina Šimková -
Etický kodex a jeho vliv na kvalitu práce
Tereza Vanišová -
Etický kodex v kontextu firemní kultury a identity
Nikola Vardžáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva