Přechod dítěte s PAS z předškolního do základního vzdělávání – Silvie HOLKOVÁ
Silvie HOLKOVÁ
Bakalářská práce
Přechod dítěte s PAS z předškolního do základního vzdělávání
The transition of a child with autism spectrum disorder from pre-school to primary education
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analýza a popis přechodu dítěte s poruchou autistického spektra z předškolního do základního vzdělávání. K výzkumnému šetření jsem použila kvalitativního přístupu - případovou studii. Na základě její analýzy jsem vyhodnotila stanovené cíle.Abstract:
The aim of my bachelor thesis is analysis and description of the child´s with an autistic spektrum disorder from pre-school to primary education. I used qualitative reserch for this research especially case study. On the basis of its analysis I have assessed the objectives.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLKOVÁ, Silvie. Přechod dítěte s PAS z předškolního do základního vzdělávání. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výměnný obrázkový komunikační systém jako metoda komunikace u žáků Základní školy speciální
Miroslava VITÁSKOVÁ-HLADÍKOVÁ -
Picture Exchange Communication System for Autistic Learners in the Czech Republic and Ireland
Hana Adámková -
Výměnný obrázkový komunikační systém jako prostředek komunikace na přípravném stupni základní školy speciální
Zuzana KOLÁŘOVÁ -
Výměnný obrázkový komunikační systém pro děti s mentální retardací a autismem
Kristina SZEWCZYKOVÁ -
Výměnný obrázkový komunikační systém a jeho využití u dítěte s autismem
Zuzana Širmerová -
Výměnný obrázkový komunikační systém jako účinný prostředek k rozvoji komunikace a zlepšení sociální interakce u dětí s poruchami autistického spektra
David Drápela -
Výměnný obrázkový komunikační systém jako metoda alternativní komunikace u klientů s poruchou autistického spektra
Petra Průchová -
Výměnný obrázkový komunikační systém v edukaci osob s postižením.
Markéta VALENTOVÁ