Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H&M. – Anna Zwierzynová
Anna Zwierzynová
Bakalářská práce
Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H&M.
Is Corporate Social Responsibility Maintainable at Low Prices? With H&M As The Example.
Anotace:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá dodržováním CSR v textilním průmyslu (společenské odpovědnosti firem) při udržování nízkých konečných i výrobních cen. To nevyhnutelně směřuje k implementaci postupů fast fashion a z nich pramenících dopadů na životní prostředí i společnost, kterými se tato práce rovněž zabývá. Cílem fast fashion firem je rychle vyrobit velké množství zboží z nejlevnějších materiálů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the compliance with the CSR (corporate social responsibility) in the textile industry whilst maintaining low prices on both the manufacture process and the final products. Inevitably, that is heading towards the fast fashion processes and the environmental and social impact, which are also mentioned in this thesis. The goal of the fast fashion brands is to create as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2022
- Vedoucí: Libor Korman
- Oponent: Lukáš Krabec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva