Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele – Mgr. Radka BOBKOVÁ
Mgr. Radka BOBKOVÁ
Diplomová práce
Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele
Rational and emotional decision making of shopper and typology of consumer
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá propojením nákupního chování spotřebitele, jeho emocionálním a racionálním rozhodováním a zkušeností Space managementu s potřebami firmy, které vedou k optimálnímu uspořádání prostoru provozoven. Cílem je analyzovat nákupní rozhodování a typologii spotřebitele v prodejnách společnosti JAAL FASHION, předního českého výrobce a prodejce originální dámské konfekce. Dalším …víceAbstract:
This dissertation deals with the interconnection among shopping behaviour of a consumer, their emotional and rational decision making, space management experience and the needs of a company which lead to an optimal space arrangement in a shop. The aim is to analyse shopping decision making and typology of consumer in JAAL FASHION shops. This company is an eminent Czech producer and seller of original …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10594
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOBKOVÁ, Radka. Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising vybrané prodejny nejmenovaného obchodního řetězce na území ČR
Denisa Čičatková -
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
Nikola Adámková -
Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka
Eva Dudíková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová