Využití nových technologií pro návrh marketingové strategie zvolené firmy – Bc. Michaela Sixtová
Bc. Michaela Sixtová
Bakalářská práce
Využití nových technologií pro návrh marketingové strategie zvolené firmy
The using of new technologies for the design of marketing strategy for chosen company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie a marketingových nástrojů ve stavební firmě David Sixta, s.r.o. a také zařazení nových marketingových technologií. V první části se práce věnuje teoretickým pojmům, které jsou spojeny s marketingem, tvorbou marketingové strategie a novými možnostmi marketingu. Druhá část práce je věnována charakteristice zvolené firmy, marketingovým analýzám …víceAbstract:
The topic of this Bachelor thesis is analysis of marketing strategy and marketing tools in the building company David Sixta, s.r.o. and inclusion of new marketing technologies. The first part of the thesis is devoted to theoretical terms that are connected with marketing, creation of marketing strategy and new possibilities of marketing. The second part is devoted to characteristic of chosen company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sixtová, Michaela. Využití nových technologií pro návrh marketingové strategie zvolené firmy. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová