Bc. Michaela Sixtová

Bakalářská práce

Využití nových technologií pro návrh marketingové strategie zvolené firmy

The using of new technologies for the design of marketing strategy for chosen company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie a marketingových nástrojů ve stavební firmě David Sixta, s.r.o. a také zařazení nových marketingových technologií. V první části se práce věnuje teoretickým pojmům, které jsou spojeny s marketingem, tvorbou marketingové strategie a novými možnostmi marketingu. Druhá část práce je věnována charakteristice zvolené firmy, marketingovým analýzám …více
Abstract:
The topic of this Bachelor thesis is analysis of marketing strategy and marketing tools in the building company David Sixta, s.r.o. and inclusion of new marketing technologies. The first part of the thesis is devoted to theoretical terms that are connected with marketing, creation of marketing strategy and new possibilities of marketing. The second part is devoted to characteristic of chosen company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sixtová, Michaela. Využití nových technologií pro návrh marketingové strategie zvolené firmy. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku