Katka Argalášová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru

An Analysis of Marketing Communication of the Chosen Brewery
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace minipivovaru Maxmilian, s cílem navrhnout doporučení, které povedou ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace. První, teoretická část, obsahuje informace o marketingu, marketingovém a komunikačním mixu a také poznatky z oblasti historie pivovarnictví a výrobě piva. Druhá, praktická část, představuje pivovar, jeho způsob marketingového …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing communication of the microbrewery Maxmilian, with the aim of proposing recommendations that will lead to the improvement of the current state of marketing communication. The first, theoretical part, contains information about marketing, marketing and communication mix as well as knowledge about the history of brewing and beer production …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Argalášová, Katka. Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku