Převod deskové hry do rozšířené reality v enginu Unity – Martin Lehmden
Martin Lehmden
Bakalářská práce
Převod deskové hry do rozšířené reality v enginu Unity
Transforming a Board Game into Augmented Reality Using the Unity Engine
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce je popísať vytvorenie aplikácie, ktorá dokáže zoskenovať aktuálnu pozíciu šachovej plochy pomocou mobilnej kamery a previesť ju do virtuálneho prostredia aplikácie. V teoretickej časti sa rozoberá augmentovaná realita, jej história a rôzne nástroje na prácu s augmentovanou realitou v engine Unity. V praktickej časti je podrobne opísaný proces tvorby aplikácie pomocou …víceAbstract:
This bachelor's thesis is to describe the creation of an application that can scan the current state of a chess board using a mobile camera and transfer it to the virtual environment of the application. The theoretical part discusses augmented reality, its history and various tools for working with augmented reality in the Unity engine. In the practical part, the process of creating an application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lehmden, Martin. Převod deskové hry do rozšířené reality v enginu Unity. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.