Bc. Jana TOLAROVÁ

Diplomová práce

Výtvarné vyjádření a reflexe prekonceptů emocí u žáků páté třídy ZŠ

Art expression and reflection of emotion preconcepts by fifth-grade pupils of primary school
Anotace:
Diplomová práce představuje didaktický experiment, v němž jsou zkoumána nefigurativní výtvarná vyjádření pojmů emocí u žáků páté třídy. Výzkum využívá kombinaci kvantitativní a kvalitativní metodiky, přičemž základem sondy je vyučovací jednotka výtvarné výchovy. K následné analýze přispěl zejména dotazník zadaný tvůrcům a nezávislým respondentům mimo akci. Výzkum byl realizován ve snaze získat nové …více
Abstract:
The thesis shows a didactic experiment, in which nonfigurative art expression of emotions of the fifth-grade pupils is explored. The research uses a combination of quantitative and qualitative methodology, while the basic unit is one class of art. This is followed by a questionnaire assigned to the creators as well as independent respondents. The research was realized to gain new data, which would …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Jindřich Lukavský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOLAROVÁ, Jana. Výtvarné vyjádření a reflexe prekonceptů emocí u žáků páté třídy ZŠ. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická