Analýza reklamní kampaně projektu Rafťáci firmy Gumotex a. s. – Rudolf HRDLÍK
Rudolf HRDLÍK
Bakalářská práce
Analýza reklamní kampaně projektu Rafťáci firmy Gumotex a. s.
Analysis of Gumotex Plc advertising campaign for project Raftaci
Anotace:
Cílem práce byla analýza ucelené kampaně s jasným cílem a zaměřením nazvaná "kampaň Rafťáci" ve firmě Gumotex, a.s., která byla zaměřená na výrobkovou skupinu nafukovacích lodí. K práci jsem prostudoval potřebné podklady. Z dostupných firemních dokumentů jsem získal potřebné údaje o průběhu a nákladech kampaně, a o podnikovém hodnocení krátkodobých a dlouhodobých cílů kampaně v oblasti ekonomické i …víceAbstract:
The purpose of this thesis was the analysis of integrated campaign with clear purposes and orientation named "campaign Raftaci" in the company Gumotex, a.s. which was aimed at the product group of inflatable boats. I studied the necessary documents that were needed for my thesis. I obtained all necessary data concerning the course and costs of the campaign and the company evaluation of short-term and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4680
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRDLÍK, Rudolf. Analýza reklamní kampaně projektu Rafťáci firmy Gumotex a. s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.