Vliv GDPR na marketingovou komunikaci společnosti Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. – Michael Brokeš
Michael Brokeš
Bakalářská práce
Vliv GDPR na marketingovou komunikaci společnosti Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o.
Influence of the GDPR on marketing communication of the Porsche Inter Auto CZ spol. s r. o. company
Anotace:
Práce se zabývá vlivem Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 na marketingovou komunikaci společnosti Porsche Inter Auto CZ spol. s r. o. Cílem práce je zjistit, jak se následkem implementace Nařízení 2016/679 změnila marketingová komunikace společnosti Porsche Inter Auto CZ spol. s r. o. a její interní procesy. V rámci výzkumu byly porovnány principy nového nařízení a zkušenosti zaměstnanců …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the influences of European Parliament's Regulation 2016/679 and the European Council on marketing communication as they apply to the Porsche Inter Auto CZ spol. s.r.o. company. The main object of this thesis is to discover how implemantation of the Regulation 2016/679 changed marketing communication and processes in Porsche Inter Auto CZ spol. s r. o. In the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2021
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
- Oponent: Olga Deptová Bartková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Personal Data Anonymization in Electronic Communication
Ondřej Sotolář -
Identification and Authentication in the Context of Personal Data Protection
Viktor Vráblik -
Experience of European Children and Adoslecents with Online Privacy and Personal Data
Jiří Motýl -
The European Union as a normative power? The extraterritorial reach of the EU’s personal data protection standards
Jana Stehlíková -
Řízení vnitropodnikových procesů při zavádění legislativy GDPR (General Data Protection Regulation)
Jan Bufka -
Dopad nařízení GDPR na online marketing e-shopu
Thi Bích Nguyenová -
Ochrana soukromí a marketing
Anna Kajsová -
GDPR v podnikatelské praxi
Gizela Savková
Název
Vložil
Vloženo
Práva