Bc. Dominika LENTHÁROVÁ

Bakalářská práce

Facebook: Nové trendy v marketingu na internetu

Facebook: New trends in marketing on the internet
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na shrnutí dosavadních internetových nástrojů komunikačního mixu v teoretické části. Dále popisuje komunikační nástroje a jejich použití v prostředí komunitního webu Facebook. V praktické části je pak vytvořena bannerová reklama a celkově komunikační mix na Facebooku pro restauraci. Dále jsou doporučeny další nástroje pro celkový komunikační mix na internetu.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the summary of communication mix on the internet in the theoretical part. It describes communicational tools and their use on the social network Facebook. The banner campaign and total communication mix on the Facebook is created for chosen restaurant in the practical part. Other tools for support of total communication mix on the internet are recommended in the closure …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Julie Brožová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LENTHÁROVÁ, Dominika. Facebook: Nové trendy v marketingu na internetu. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/