Facebook: Nové trendy v marketingu na internetu – Bc. Dominika LENTHÁROVÁ
Bc. Dominika LENTHÁROVÁ
Bakalářská práce
Facebook: Nové trendy v marketingu na internetu
Facebook: New trends in marketing on the internet
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na shrnutí dosavadních internetových nástrojů komunikačního mixu v teoretické části. Dále popisuje komunikační nástroje a jejich použití v prostředí komunitního webu Facebook. V praktické části je pak vytvořena bannerová reklama a celkově komunikační mix na Facebooku pro restauraci. Dále jsou doporučeny další nástroje pro celkový komunikační mix na internetu.Abstract:
This bachelor thesis deals with the summary of communication mix on the internet in the theoretical part. It describes communicational tools and their use on the social network Facebook. The banner campaign and total communication mix on the Facebook is created for chosen restaurant in the practical part. Other tools for support of total communication mix on the internet are recommended in the closure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Julie Brožová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LENTHÁROVÁ, Dominika. Facebook: Nové trendy v marketingu na internetu. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Nové komunikační strategie na Internetu
Marina Savosina -
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci destinace cestovního ruchu - Praha 2
Nikola Jindřichová -
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci malého pivovaru
Dominika Brůžková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Vliv COVID-19 na vývoz luxusního zboží na italský trh
Barbora Lišková -
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Denisa Vidová -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová