Funkcia a vplyv moderných nástrojov propagácie pri oslovovaní klientov cestovného ruchu. – Martina Oravcová
Martina Oravcová
Bakalářská práce
Funkcia a vplyv moderných nástrojov propagácie pri oslovovaní klientov cestovného ruchu.
Function and impact of modern promotion tools in addressing tourism clients
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá funkcí a vlivem moderních nástrojů propagace při oslovování klientů cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je zkoumání, identifikace a využití moderních nástrojů propagace mezi subjekty cestovního ruchu. Práce obsahuje srovnání přínosů a využití moderních nástrojů mezi subjekty a zákazníky cestovního ruchu. K naplnění daných cílů bylo použito primárně získání dat pomocí dotazníkového …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the function and influence of modern communication tools in reaching out to clients of tourism. The main goal of this work is to research, identify and promotion of use of modern tools among providers of touristic services. The work includes a reconciliation of the benefits and use of modern tools among providers and customers. For this purpose it was used a primary questionnaire …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá funkciou a vplyvom moderných nástrojov propagácie pri oslovovaní klientov cestovného ruchu. Hlavným cieľom práce je skúmanie, identifikácia a využitie moderných nástrojov propagácie medzi subjektmi cestovného ruchu. Práca obsahuje porovnanie prínosov a využitia moderných nástrojov medzi subjektmi a zákazníkmi cestovného ruchu. K naplneniu daných cieľov bolo použité primárne …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Skálová, MSc
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ORAVCOVÁ, Martina. \textit{Funkcia a vplyv moderných nástrojov propagácie pri oslovovaní klientov cestovného ruchu.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/gjtad8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v cestovnom ruchu
Romana Sagulová -
Marketing v cestovnom ruchu v destinácii Trnava a okolie
Slávka Gajarská -
Sociálny marketing v cestovnom ruchu - analýza regiónu
Lukáš Krajčík -
Zmeny v dopyte po produktoch podnikov v gastronómii a cestovnom ruchu
Paulína Bukovinská -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
E-marketing a jeho využitie v cestovnom ruchu
Martina Marušková -
Miesto priemyslu 4.0 v cestovnom ruchu
Barbara Reményová -
Kúpele, termálne liečivé pramene a wellness v cestovnom ruchu Slovenska
Olívia Zelenáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva