Speciálněpedagogické intervence u žáků v základní škole – Bc. et BcA. Veronika STŘÍBRNÁ
Bc. et BcA. Veronika STŘÍBRNÁ
Diplomová práce
Speciálněpedagogické intervence u žáků v základní škole
Special pedagogical interventions for elementary school pupils
Anotace:
Tato práce se věnuje speciálněpedagogiké intervenci na základních školách běžného typu a žákům se specifickými vzdělávacími potřebami, kteří je navštěvují. Těžištěm výzkumu je otázka, jaké diagnózy těchto žáků se zde vyskytují nejčastěji, popis těchto diagnóz a analýza jejich vyplývajících potřeb pro speciálněpedagogickou intervenci. Dále popis praktických příkladů metod práce s těmito žáky při speciálněpedagogické …víceAbstract:
This work deals with special pedagogical intervention in regular primary schools and pupils with special educational needs who attend them. The focus of the research is the question of which diagnoses of these pupils occur most often, a description of these diagnoses and an analysis of their resulting needs for special pedagogical intervention. Furthermore, a description of practical examples of methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STŘÍBRNÁ, Veronika. Speciálněpedagogické intervence u žáků v základní škole. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová