Ruská reklama (vývoj a současný stav) – Veronika PEKARČÍKOVÁ
Veronika PEKARČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Ruská reklama (vývoj a současný stav)
Russian advertisement (development and current situation)
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce s názvem "Ruská reklama (vývoj a současný stav) je zmapovat historický vývoj ruské reklamy, popsat její specifika a současný stav. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola definuje pojem reklama a uvádí základní dělení. Následuje kapitola, která mapuje historický vývoj reklamy. Třetí kapitola se zabývá jazykem současné reklamy a v poslední kapitole jsou uvedeny …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis named Russian advertisement (development and current situation) is to explore the historical development of Russian advertisement, describe its characteristics and the current situation. The thesis is divided into four chapters. The first chapter defines the concept of advertisement and provides basic division. The next chapter surveys the historical development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 15. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Zdeňka Vychodilová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEKARČÍKOVÁ, Veronika. Ruská reklama (vývoj a současný stav). Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na hospodářsko-právní a turistickou oblast
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Radost je cesta domů. Mohla bych i plakat, kdybych opravdu chtěla.
Kateřina Olivová -
Brněnský výstavní plakát v letech 1948–1989
Ondřej Foukal -
Filmový plakát v českém filmu
Jan Tégláš -
Angažovaný plakát
Michaela Vozdová -
Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu
Aneta Danielová -
1. Teoretická část:\nl{} Fotografie a současný divadelní plakát\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Katalog herců\nl{} b) výstavní soubor: Inscenovaná fotografie
Kateřina Bébrová -
Plakát v rámci filmové propagace
Natálie Divincová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses gk5ax5 gk5ax5/2
17. 4. 2014