Komparace českých klavírních škol 2. poloviny 20. století – BcA. Martin SMUTNÝ
BcA. Martin SMUTNÝ
Bakalářská práce
Komparace českých klavírních škol 2. poloviny 20. století
Comparation of the czech piano schools
Anotace:
Cílem této práce je základní seznámení s různými českými klavírními školami druhé poloviny dvacátého století. Především pak se třemi nejčastěji používanými a nejsnadněji dostupnými školami ? Milada Borová, Zdena Janžurová-Klavírní školička a Nová klavírní škola a Zdenka Böhmová, Arnoštka Grünfeldová, Alois Sarauer-Klavírní škola pro začátečníky. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola …víceAbstract:
The purpose of this essay is to acknowledge various Czech curricula developed in the second half of the twentieth century; with a focus on the three most used and available programs - Milada Borová, Zdena Janžurová- Piano curriculum for pre-school children and New piano curriculum and Zdenka Böhmová, Arnoštka Grünfeldová, Alois Sarauer- Piano curriculum for beginners. This essay is divided into three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Zveřejnit od: 22. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: MgA. Ivo Kahánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMUTNÝ, Martin. Komparace českých klavírních škol 2. poloviny 20. století. Ostrava, 2011. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Klavír
Práce na příbuzné téma
-
Metodické postupy vybraných klavírních pedagogů při výuce klavírního díla Wolfganga Amadea Mozarta
Klára HAŠPICOVÁ -
Metodické postupy a specifika výuky hry na klavír u dospělých začátečníků
Gabriela KUČEROVÁ -
Interpretační analýza a metodický postup vybraných skladeb z rané klavírní tvorby Vítězslavy Kaprálové
Karolína COUFALOVÁ -
Metodický postup při elementární výuce klavírní hry. Vlastní návrh klavírní školy
Miloslava Feyglová -
České a zahraniční klavírní školy současnosti
Marcela Škabroudová -
Vývoj metodických postupů a jejich využití v klavírní tvorbě Luboše Sluky
Eliška HRABALOVÁ -
Rozvíjení polyfonní hry v klavírní výuce na ZUŠ
Veronika Ďurčanská -
Metodický postup při nácviku skladeb F. Burgmüllera - 25 Études faciles et progressives op. 100
Petra Lucia Ševčíková