Hudebně-expresivní přístupy u žáků v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni ZŠ – Martina SCHIFFEROVÁ
Martina SCHIFFEROVÁ
Diplomová práce
Hudebně-expresivní přístupy u žáků v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Musically-expressive approaches for pupils in inclusive education at the 1st grade of primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na hudební exprese na 1. stupni ZŠ v rámci inkluzivního vzdělávání. Teoretická část popisuje obecné informace o hudebně expresivních přístupech, inkluzi, podpůrných opatřeních pro žáky s SVP a o Rámcovém vzdělávacím programu. Praktická část se věnuje tvorbě metodické opory do hudební výchovy na 1. stupni ZŠ. Tato opora vznikla na podkladě dotazníkového šetření u pedagogů …víceAbstract:
The thesis focuses on musical expressions in primary school within inclusive education. The theoretical part describes general information about musical-expressive approaches, inclusion, support measures for students with special educational needs, and the Framework Education programme. The practical part is dedicated to the creation of methodological support for music in primary school. This support …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Kružíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHIFFEROVÁ, Martina. Hudebně-expresivní přístupy u žáků v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití lapbooku ve vlastivědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ na příkladu Šumperska
Helena Urbánková -
Nový pohled na přírodu a kulturu ve vzdělávání na 1. stupni základní školy
Klára Žilková -
Potenciál distančního vzdělávání na 1. stupni základní školy
Kateřina Koumarová -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Domácí vzdělávání na 1. stupni základní školy v reflexi žáků
Alžběta Kuciánová -
Role žákovského portfolia ve vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Kristýna Mátlová -
Domácí vzdělávání na 1. stupni ZŠ v ČR
Zuzana Fridrichová -
Didaktické využití deskových her ve výuce na 1. stupni ZŠ
Eva Krištofová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 6. 2024