Pronunciation of Anglicisms in Czech Commercials – David HORVÁTH
David HORVÁTH
Bakalářská práce
Pronunciation of Anglicisms in Czech Commercials
Pronunciation of Anglicisms in Czech Commercials
Abstract:
This bachelor thesis aims to analyse the pronunciation of Anglicisms and the reasons for code-switching in commercials on Czech TV. Its first part focuses on the theoretical background for the analysis performed later on in the thesis. It also comments on advertising as a part of mass media and Anglicisms in commercials on Czech TV. The second part deals with the methodology of the research and presents …víceAbstract:
Tato bakalářská práce pojednává o výslovnosti anglicismů a důvodech pro code-switching v českých reklamách. První část se věnuje teoretickému podkladu pro vypracování analýzy, reklamě jako součásti masových médií a anglicismům v českých reklamách. Druhá část práce popisuje metodologii výzkumu a podává výsledky analýzy.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORVÁTH, David. Pronunciation of Anglicisms in Czech Commercials. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura - Historie