Návrh doporučení prodejcům masných výrobků pro zvýšení prodeje – Bc. Marek Horký
Bc. Marek Horký
Diplomová práce
Návrh doporučení prodejcům masných výrobků pro zvýšení prodeje
Proposal of Recommendations to Meat Product Retailers to Increase of Sales
Anotace:
Tato diplomová práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce je popsáno chování spotřebitele, jeho typologie a typy spotřebitelů při nákupu potravin, a dále kupní rozhodovací proces a faktory, které spotřebitele při nákupu ovlivňují, a to jak obecné, tak i specifické pro trh potravin. Praktická část práce se zabývá konkrétním chováním spotřebitelů při nákupu masných …víceAbstract:
This master thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the consumer behavior, consumer typology and types of consumers when buying food products and further describes purchasing decision process and factors that affect consumers when buying, both general and specific to the food market. The practical part deals with the specific behavior of consumers when …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Influence of animal advocacy movies on behavioral change in meat and dairy products consumption
Adéla Novotná -
Chování spotřebitele při nákupu masa a masných výrobků v Praze
Fiedlerová Fiedlerová -
Chování spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky
Kateřina Viktorová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic
Zlata Paprstková
Název
Vložil
Vloženo
Práva