Digitální marketing na webu a sociálních sítích – Bc. Tereza Pánková
Bc. Tereza Pánková
Diplomová práce
Digitální marketing na webu a sociálních sítích
Digital marketing on the web and social networks
Anotace:
Diplomová práce se zabývá digitálním marketingem na webu a sociálních sítích spolu s umístěním značky na trhu, a budování pozice na trhu vzhledem ke konkurenci. Teoretická část definuje internetové a digitální nástroje sloužící k propagaci značky. Dále je tato část zaměřena na popis a působení současných sociálních sítí jako jsou: Instagram, Facebook, LinkedIn a YouTube. Poslední dílčí část klade důraz …víceAbstract:
This dissertation considers digital marketing on the Internet and social media, together with establishing a brand on the market and making it stronger than its competitors. The theoretical part defines the online and digital tools used for brand promotion. This section also focuses on the description and functioning of social media such as Instagram, Facebook, LinkedIn and YouTube. A smaller final …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Digital marketing in textile business
Alfred Augustin -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses gnu40c gnu40c/2
29. 3. 2022