Zhodnocení efektivity online marketingu vybraného subjektu – Gabriela Carbolová
Gabriela Carbolová
Diplomová práce
Zhodnocení efektivity online marketingu vybraného subjektu
Effectiveness Evaluation of Online Marketing in Specific Enterprise
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na online marketingové nástroje a jejich efektivitu. Teoretická část popisuje základy internetového marketingu, pozornost je však soustředěna na charakteristiku jednotlivých nástrojů internetového marketingu a na výhody jejich využití. V části praktické je představena vybraná anonymizovaná společnost, pro kterou jsou marketingové nástroje analyzovány. Pro zhodnocení …víceAbstract:
This thesis is focused on effectiveness of online marketing tools. The theoretical part describes the basics of Internet marketing, main attention is focused mainly on the characteristics of different Internet marketing tools and advantages of their use. In practical part of this thesis is described the selected anonymous company its marketing tools are analyzed for is introduced. Google Analytics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva