Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov – Mgr. Martin CRHA
Mgr. Martin CRHA
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov
Analysis of communication strategy for the sales support of OP Prostějov
Anotace:
Bakalářská práce popisuje,analyzuje a snaží se zhodnotit současnou komunikační strategii společnosti OP Prostějov,také se snaží navrhnout a doporučit opatření k zefektivnění této strategie. Dílčím úkolem je analýza názorů spotřebitelů a jejich stanoviska. K zmíněné metodě analýzy bylo použito dotazování.Abstract:
The aim of this bachoelor´s thesis is not only to describe, analyze and evaluate the current communications strategy of the company, but also to suggest or recommend certain arrangements making this strategy deeper and more effective. Another substantial aim is to analyze the customer´s opinions and further to eveluate these attitudes. The data for this analysis will be gathered by questioning. On …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2663
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CRHA, Martin. Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje z účetního a daňového pohledu
Štěpánka Urbánková -
Cenová podpora prodeje v maloobchodě
Kateřina Vejvodová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Marek Nejman -
Podpora prodeje pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o.
Lenka Marie SLOVÁKOVÁ -
Podpora prodeje pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o.
Lenka Marie SLOVÁKOVÁ -
Podpora prodeje při zavedení novinky výroby na trh
Dominika Schmidtová -
Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže
Martin Kasík -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko