Mgr. Martin CRHA

Bakalářská práce

Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov

Analysis of communication strategy for the sales support of OP Prostějov
Anotace:
Bakalářská práce popisuje,analyzuje a snaží se zhodnotit současnou komunikační strategii společnosti OP Prostějov,také se snaží navrhnout a doporučit opatření k zefektivnění této strategie. Dílčím úkolem je analýza názorů spotřebitelů a jejich stanoviska. K zmíněné metodě analýzy bylo použito dotazování.
Abstract:
The aim of this bachoelor´s thesis is not only to describe, analyze and evaluate the current communications strategy of the company, but also to suggest or recommend certain arrangements making this strategy deeper and more effective. Another substantial aim is to analyze the customer´s opinions and further to eveluate these attitudes. The data for this analysis will be gathered by questioning. On …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2663

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CRHA, Martin. Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace