Začleňování žáků cizinců do vzdělávání na středních odborných školách – Ing. Tomáš Kantor
Ing. Tomáš Kantor
absolventská práce studenta CŽV
Začleňování žáků cizinců do vzdělávání na středních odborných školách
Integration of Foreign Students into Education at Secondary Vocational Schools
Anotace:
V závěrečné práci se pojednává o začleňování cizinců na středních odborných školách. Jsou rozebrány pojmy a teorie s tímto související a zařazeny do pedagogických a didaktických postupů. Rešerše se věnuje obecným postupům při začleňování žáka do školského systému a způsoby, jakými pro něj vytvořit bezpečné prostředí plné tolerance a přijetí. Práce se zaměřuje na začlenění žáků cizinců na střední odborné …víceAbstract:
The final thesis deals with the inclusion of foreign students a secondary vocational school. The concepts and theory related to this are analyses and included in peda-gogical and didactic procedures. The research deals with general procedures for stu-dent inclusion and ways in which a safe environment full of tolerance and ac-ceptance can be created for him. The thesis focuses on the inclusion of foreigners …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 10. 2024
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KANTOR, Tomáš. \textit{Začleňování žáků cizinců do vzdělávání na středních odborných školách}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/goeyoi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Kahoot! - a case study of retention, engagement, and classroom dynamics at a secondary vocational school
Pavla Sassmannová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
The Use of Dictionaries in Foreign Language Teaching at the Secondary Vocational School
Barbora Mitášová -
Problems in Teaching Foreign Languages at Secondary Vocational School
Barbora Burianová -
Modifying English Language Teaching at Secondary Vocational School to Increase Students' Motivation
Blanka Vaňková -
Multikulturní vzdělávání v ČR
Václav Skácel -
The Multicultural Learning Environment in the USA and the UK
Barbora FIALOVÁ -
Multikulturní vzdělávání na středních školách
Yuliya Koshkina