Marketingová komunikace společnosti Blizzard Entertainment – Pavel Kymla
Pavel Kymla
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Blizzard Entertainment
Marketing communication of company Blizzard Entertainment
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Blizzard Entertainment, což je americká herní vývojářská společnost zabývající se produkcí a provozováním videoher.Cílem je zhodnotit současnou marketingovou aktivitu společnosti a následně navrhnout možné kroky ke zlepšení. Tak aby společnost zacílila na širokou veřejnost i pomocí nových marketingových aktivit.Zjišťování současného stavu proběhlo …víceAbstract:
This thesis is focused on marketing communication of Blizzard Entertainment, an American video game developer and publisher.The aim of the bachelor's thesis is to evaluate current marketing communication of the company and recommend other marketing activities that could be implemented.The identification of the current situation was reached by communication with an internal employee of Blizzard Entertainment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva