Marketingová komunikace značky Fair Trade – Lenka BLAŽKOVÁ
Lenka BLAŽKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značky Fair Trade
Marketing Communication of Fair Trade brand
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá marketingovou komunikaci značky Fair Trade v maloobchodní prodejně Marks & Spencer na Lannově třídě v Českých Budějovicích a jak na tuto kampaň reagují zákazníci prodejny. V první části práce jsou na základě odborné literatury zpracována teoretická východiska, která jsou využita v další části práce. Praktická část je vypracována z pozorování v maloobchodní prodejně a pomocí …víceAbstract:
The target of this bachelor?s work was to analyze the marketing communication of the Fair Trade brand in a selected retail shop and to find out how customers of the shop respond to this campaign. The subject of a research has become the retail of Marks & Spencer in Lannova Street in České Budějovice. The first part of the work is based on the theoretical foundations of the specialized literature which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta PAVEZOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLAŽKOVÁ, Lenka. Marketingová komunikace značky Fair Trade. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva