Projektová výuka algoritmízace a programování na střední škole – Ing. Miroslav Novotný
Ing. Miroslav Novotný
absolventská práce studenta CŽV
Projektová výuka algoritmízace a programování na střední škole
Project-based learning of algorithmization and programming on high school
Anotace:
Cílem této práce je představit projektovou výuku, její výhody a nevýhody a na příkladech ukázat jakým způsobem je možné ji aplikovat při výuce programování na středních školách. Práce prezentuje dva příklady, které je možné použít jako základ při návrhu a přípravě projektové realizace ve třídě.Abstract:
The goal of this thesis is to introduce project-based learning, its advantages and disadvantages, and by using examples show how to apply it in the teaching of programming in high schools. The thesis contains two examples, which can then be used as a basis for planning, designing and preparing for the project-based learning in the classroom.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Ludmila Brestičová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÝ, Miroslav. \textit{Projektová výuka algoritmízace a~programování na střední škole}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/gpfysz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Using Tablets for Project-Based Learning in EFL: Course Design
Tereza Potůčková -
Advantages and Disadvantages of Project-Based ESL Learning for Children with Attention Disorders
Radim KLEMENS -
Project Based Learning in English lessons at elementary school
Petra Přikrylová -
Výuka žáků střední školy na dřevoobráběcích strojích
Julius Gažik -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Výuka ochrany člověka za mimořádných událostí na střední pedagogické škole
Miloslava Koláčková -
Výuka práva na střední odborné škole
Monika Nováčková