Internetový vyhledávač: Inovace produktů na základě zpětné vazby klientů – Michal PICH
Michal PICH
Bakalářská práce
Internetový vyhledávač: Inovace produktů na základě zpětné vazby klientů
Internet Browser: Innovation of products based on feedback
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá tématem inovace produktů na základě zpětné vazby klientů. Zpracovává teoretické poznatky a jejich následnou aplikaci v praxi. Práce se opírá nejen o základní marketingové pojmy, ale také o jejich následné využití v praxi. Podstatnou část práce tvoří empirické šetření, které mělo za cíl vyhodnocení zpětné vazby u klientů, a které se stalo základem pro další inovaci produktů …víceAbstract:
The topic of this thesis is product innovation based on feedback from clients. It deals with the theoretical pre-requisites and their subsequent application in practice. The work is based not only on basic marketing concepts, but also their subsequent use in practice. A major part of the thesis consists of empirical research, which was intended to assess the feedback from clients, which became the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Zveřejnit od: 29. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PICH, Michal. Internetový vyhledávač: Inovace produktů na základě zpětné vazby klientů. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
16. 8. 2013