Analýza vybraných potenciálních trhů pro vývoz piva Staropramen – Ing. Ondřej Kohout
Ing. Ondřej Kohout
Diplomová práce
Analýza vybraných potenciálních trhů pro vývoz piva Staropramen
Analysis of selected potential markets for Staropramen beer export
Anotace:
Hlavním předmětem mé práce je průzkum trhů s pivem v Brazílii a v Portugalsku za účelem zjištění jejich vhodnosti ke vstupu pro společnost Pivovary Staropramen s.r.o. Teoretická část mé práce bude orientována především na představení společnosti Pivovary Staropramen s.r.o., jejích exportních produktů a její obchodní politiky a dále také na mezinárodní marketing a jeho specifika. Budou v ní také popsány …víceAbstract:
The main subject of my work is a beer market research in Brazil and Portugal in order to determine its suitability for the Pivovary Staropramen s.r.o. company to enter the market. The theoretical part of my thesis will focus primarily on the introduction of the Pivovary Staropramen s.r.o. company, its export products and its export trade policy and also on international marketing and its specifice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Ludmila Kučerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kohout, Ondřej. Analýza vybraných potenciálních trhů pro vývoz piva Staropramen. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomické vazby mezi Portugalskem a Brazílií
Markéta Kučerová -
Fenomén pivo v naší společnosti
Tomáš Römer -
Víno, pivo a slovenská spoločnosť
Samuel Bartoš -
Pivo jako vývozní komodita
Veronika Lorencová -
Výroba piva s chráněným zeměpisným označením "České pivo" a piva vyráběného v EU
Tamara Dolníčková -
Pivo jako podnikatelský záměr
Michaela Vostrá -
Ocenění podniku společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Jan Kalandra -
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Peter Mokrý