Jana Krejčová

Diplomová práce

Stratégies commerciales de l'entreprise Yves Rocher

Obchodní strategie firmy Yves Rocher

Business strategies of the company Yves Rocher
Abstract:
This thesis describes and analyses the business strategies of the company Yves Rocher - its distribution channels, expansion abroad, specific communication with its clients
Abstract:
Práce popisuje a analyzuje obchodní strategie francouzské firmy Yves Rocher - její distribuční kanály, způsoby expanze do zahraničí, komunikaci a speciální věrnostní strategie ovlivňující spotřebitele. Pro znázornění pozice firmy na francouzském kosmetickém trhu práce zahrnuje analýzu tohoto trhu
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
  • Vedoucí: Thibaut Devémy

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.