Hmyz - (staro)nová potravina: ekonomické souvislosti a marketingová strategie. – Marek Poul
Marek Poul
Bakalářská práce
Hmyz - (staro)nová potravina: ekonomické souvislosti a marketingová strategie.
Insect – (old)new foodstuff: economic context and marketing strategy
Anotace:
POUL, Marek. Hmyz – (staro)nová potravina: návrh marketingové strategie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Tato bakalářská práce se zabývá entomofagií, tedy využíváním hmyzu jako potraviny. V práci je provedena rešerše literatury k danému tématu a náhodným výběrem jsou selektovány české i zahraniční firmy, které jsou analyzovány pomocí metody 4P. Práce zahrnuje také porovnání …víceAbstract:
POUL, Marek. Insect – (old)new foodstuff: economic context and marketing strat-egy. Bachelor thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. This bachelor thesis deals with entomophagy, therefore usage of insect as a source of nutrition. Thesis comprises of topic-related literary research together with ran-domly selected Czech and foreign companies, which are analysed using the 4P method. Thesis also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
Hmyz – (staro)nová potravina: ekonomické souvislosti a marketingová strategie.
Vendula Smilková -
Hmyz – složka krmiv pro drůbež: ekonomické souvislosti a marketingová strategie.
Lukáš Konečný -
Návrh marketingové strategie - hmyzí protein jako běžná součást lidského jídelníčku.
Kateřina Kopúnová -
Hmyzí protein v krmivech pro drůbež – kalkulace ceny produktu a marketingová strategie.
Barbora Pešková -
Proteinové tyčinky s hmyzím proteinem: návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie.
Jana Tóthová -
Uvádění na trh potravin s využitím hmyzího proteinu jako potraviny nového typu: návrh a rozpočet marketingové strategie.
Helena Ukropcová -
Návrh marketingové strategie pro uvedení těstovin s hmyzím proteinem na trh.
Marek Šulc -
Návrh marketingové strategie pro uvedení nového produktu na trh pro firmu Emco spol s r.o.
Silvie Satrapová