Vzdělávání dospělých v oblasti počítačové gramotnosti – Ing. Jan MAREK
Ing. Jan MAREK
Diplomová práce
Vzdělávání dospělých v oblasti počítačové gramotnosti
Education in computer literacy for adult
Anotace:
Práce se zabývá vlivem moderní prezentační techniky na názornost výuky počítačové gramotnosti při vzdělávání dospělých. Pro tento účel definuje pojem počítačové gramotnosti a popisuje její dnešní stav v české společnosti. Dle stanovených kritérií je vybrán kurz vzdělávání dospělých v oblasti počítačové gramotnosti. V praktické části práce je na základě dotazníkového šetření statisticky vyhodnocena …víceAbstract:
This text treats about effects of modern presentation technology to education in computer literacy for adult, selected acceptable definitions of computer literacy and the computer level, too. In case of criteria is selected best course for training computer literacy. In practical part of this text is statistic data evaluation of ask form about effects of new presentation technologies on process of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2007
Zveřejnit od: 31. 8. 2007
Identifikátor:
6986
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAREK, Jan. Vzdělávání dospělých v oblasti počítačové gramotnosti. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 08. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 8. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.