Matěj Braborec
Bakalářská práce
Reklama na internetu
Marketing of internet
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou internetové reklamy. Nejdříve se věnuje teoretickým východiskům reklamy. Seznamuje s pojmem reklama a její pozicí v marketingovém mixu. Následně je definován pojem internet a popsána jeho historie jak ve světě, tak v České republice. Věnuje se reklamě v prostředí internetu a rozebírá její výhody a nevýhody oproti ostatním médiím. Popisuje jednotlivé formy internetové …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the subject of advertising on the Internet. The initial focus of the thesis is on the theoretical foundations of advertising, and introduces the term "advertisement" and its position in the marketing mix. Then the term "Internet" is defined and its history in both a world-wide context and in the context of the Czech republic is discussed. Following these definitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
Vendula Karlíčková -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý
Název
Vložil
Vloženo
Práva