Bc. Zuzana Huňová

Diplomová práce

Marketing a propagace kosmetiky RYOR

Marketing and Promotion of the Ryor Cosmetics
Anotace:
Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o marketingu a propagaci kosmetiky a podává informace o kosmetickém trhu. Konkrétně se práce zaměřuje na marketing a propagaci kosmetické značky RYOR, což je přírodní česká značka kosmetiky.
Abstract:
This disertation summarizes theoretical knowledge about cosmetic marketing and promotion. At the same time it provides information about cosmetic market. To be specific, this dissertation focuses on marketing and promotion of RYOR brand, which is natural cosmetic brand from the Czech republic.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Huňová, Zuzana. Marketing a propagace kosmetiky RYOR. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace