Inkluze v České republice a v Norsku – Adéla SCHATRALOVÁ
Adéla SCHATRALOVÁ
Bakalářská práce
Inkluze v České republice a v Norsku
Common education in Czech Republic and Norway
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje inkluzi ve vzdělávání v České republice a Norsku. V práci představíme inkluzi ve školství v obou státech. Následně se budeme věnovat srovnání jak školského systému, tak právě podpoře a péči žáků či studentů se specifickými vzdělávacími potřebami. Práce vychází nejen z publikací a zdrojů věnovaných tomuto tématu, ale i z mé vlastní zkušenosti s inkluzí v obou zemích.Abstract:
The bachelor thesis focuses on inclusion in education in the Czech Republic and Norway. In the thesis, we will present inclusion in education in both countries. Then we will compare both, the school system and the support and care of pupils or students with special needs. The thesis is based not only on publications and sources dedicated to this topic, but also on my own experience with inclusion in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHATRALOVÁ, Adéla. Inkluze v České republice a v Norsku. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika / Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Připravenost pedagogů na společné vzdělávání žáků s mentálním postižením a narušenou komunikační schopností na základních školách v České republice
Michaela Kolaříková
Název
Vložil
Vloženo
Práva