Rozvoj kreativního myšlení u nadaného žáka – Bc. Jana NOVOTNÁ
Bc. Jana NOVOTNÁ
Diplomová práce
Rozvoj kreativního myšlení u nadaného žáka
Development of creative thinking for gifted students
Anotace:
Diplomová práce "Rozvoj kreativního myšlení u nadaného žáka" se zabývá možnostmi rozvoje tvořivého myšlení nadaných žáků v běžné výuce. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na obecné poznatky o nadaných žácích. Dále pak na tvořivost, její rozvoj a vzájemný vztah s inteligencí. Popisuje také důležité faktory k samotnému procesu rozvoje kreativního myšlení …víceAbstract:
The thesis "Development of creative thinking for gifted students" deals with possible ways of developing creative thinking with talented pupils in regular school classes. The work consists of theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on general knowledge of gifted pupils, as well as on creativity, its development and interrelation with intelligence. It also describes important factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Jana. Rozvoj kreativního myšlení u nadaného žáka. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj kreativního myšlení dětí v MŠ
Eva VELÍŠKOVÁ -
Rozvoj kreativního myšlení při práci s technologiemi 3D tisku na středních školách
Roman FIALA -
Rozvoj kreativního myšlení u dětí předškolního věku
Viktorie MIKEŠOVÁ -
Rozvoj tvořivosti a kritického myšlení při volnočasových aktivitách dětí školního věku
Jana Esenderová -
Využití metod rozvoje kreativity v hodinách praktických činností na 2. stupni ZŠ
Iveta LUDMOVÁ -
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Daniela Rýglová -
Kreativní metody při práci pedagoga
Blanka JOUROVÁ -
Inovativní učební metody do předmětu pracovní činnosti na základní škole
Rudolf STAŘIČNÝ