Tereza Poděbradská
Bakalářská práce
Nekalé praktiky v marketingu
Unfair trade practice
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá nekalé praktiky v marketingu, s důrazem na greenwashing, s konkrétním zaměřením na společnost Zara. Práce analyzuje, jak tyto praktiky ovlivňují rozhodování spotřebitelů při nákupu oděvů. Závěry jsou založeny na analýze strategií marketingu a spotřebitelských reakcí v kontextu aktuálního trendu k ochraně životního prostředí.Abstract:
The bachelor thesis examines unethical marketing practices, focusing on greenwashing, with a specific focus on the company Zara. It analyzes how these practices influence consumers' decision-making when purchasing clothing. Conclusions are based on the analysis of marketing strategies and consumer reactions in the context of the current trend towards environmental protection.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Pražáková
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
Udržitelná móda jako příležitost: prosazování alternativ k fast fashion
Nikola Režňáková -
Využívání greenwashingu ve fast fashion
Tereza Vandasová -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Sabina Dulovczová -
Rychlá a pomalá móda jako společenský fenomén
Andrea Rakušanová -
Udržitelná móda v kontextu regionální kultury
Diana Yeralina