Tereza Poděbradská

Bakalářská práce

Nekalé praktiky v marketingu

Unfair trade practice
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá nekalé praktiky v marketingu, s důrazem na greenwashing, s konkrétním zaměřením na společnost Zara. Práce analyzuje, jak tyto praktiky ovlivňují rozhodování spotřebitelů při nákupu oděvů. Závěry jsou založeny na analýze strategií marketingu a spotřebitelských reakcí v kontextu aktuálního trendu k ochraně životního prostředí.
Abstract:
The bachelor thesis examines unethical marketing practices, focusing on greenwashing, with a specific focus on the company Zara. It analyzes how these practices influence consumers' decision-making when purchasing clothing. Conclusions are based on the analysis of marketing strategies and consumer reactions in the context of the current trend towards environmental protection.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Pražáková
  • Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON