Úloha asistenta pedagoga v mateřské škole – Dominika MÁTYCHOVÁ
Dominika MÁTYCHOVÁ
Bakalářská práce
Úloha asistenta pedagoga v mateřské škole
Role of assistant teacher in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na roli asistenta pedagoga v mateřské škole. Celá práce je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická. Teoretická část obsahuje legislativní vymezení, osobností předpoklady, náplň práce a financování pozice asistenta pedagoga. V další teoretické části je pozornost věnována spolupráci asistenta pedagoga s učitelem, jejich kompetencím, nejčastějším chybám ve spolupráci …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the role of a teaching assistant in a kindergarten. The whole work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part contains the legislative definition, personality prerequisites, job description and financing of the position of teaching assistant. In the next theoretical part we deal with the cooperation of the teaching assistant with the teacher …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Štefan Chudý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÁTYCHOVÁ, Dominika. Úloha asistenta pedagoga v mateřské škole. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
14. 6. 2022