Marketingová komunikace konkrétního webového portálu – Marek Lustyk
Marek Lustyk
Bakalářská práce
Marketingová komunikace konkrétního webového portálu
Marketing Communication of a Specific Web portal
Anotace:
Bakalářská práce řeší pohled na marketingovou komunikaci webového portálu se společenským přesahem. Zaměřuje se zejména na to, jak projekt komunikuje z pohledu obsahového. Analyzuje stávající stav webového prostředí a opírá se o představené teoretické základy. V praktické části se věnuje především obsahové analýze a analýze klíčových slov. Následně doporučuje změny, které by měly mít dopad na lepší …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the view of the marketing communication of a web portal with a social overlap. It focuses mainly on how the project communicates from the content point of view. It analyzes the current state of the web environment and is grounded on the presented theoretical foundations. The practical part deals mainly with content and keyword analysis. Subsequently, it recommends changes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lustyk, Marek. Marketingová komunikace konkrétního webového portálu. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová