Herní frameworky na platformě Android – Martin LÁCHA
Martin LÁCHA
Bakalářská práce
Herní frameworky na platformě Android
Game frameworks for Android platform
Anotace:
Cílem této práce je porovnat vlastnosti vybraných herních frameworků a pomocí jednoho z nich implementovat hru pro mobilní telefony s operačním systémem Android. Výsledná aplikace bude využívat výhod vybraného frameworku. Teoretická část se bude zaměřovat na analýzu vybraných frameworků a porovnání jejich vlastností z různých hledisek (např. typy her, komplexnost atd.). V praktické části bude navrhnuta …víceAbstract:
This work aims to compare the properties of selected game frameworks and use one of them to implement a game for mobile phones with the Android operating system. The resulting application will take advantage of the selected framework. The theoretical part will focus on the analysis of selected frameworks and comparison of their properties from different perspectives (e.g. types of games, complexity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pešička
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LÁCHA, Martin. Herní frameworky na platformě Android. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Multiplatformní vývoj her ve frameworku Flutter
David Domkář -
Framework pro vývoj matematických webových her
Luboš HANZÍK -
Extension for Board Games Prototyping Framework
Vojtěch Kropáček -
Vývoj počítačových her pomocí knihovny MonoGame
Mikhail Borisov -
Benchmarking prostředí pro rychlý vývoj mobilních her
Milan Hlavsa -
A Framework for Modelling Tabletop Game Rules
Jan Pokorný -
Využití pohybových senzorů ve hře pro Android
Michal Bertko -
Špecifika herného vývoja pre platformu Android
Jakub Bohoš