Monika Gregorova
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Personální marketing
Anotace:
Předmětem absolventské práce je personální marketing, vysvětlení pojmu, jeho historie a představení vybraných personálních činností spjatých s externím personálním marketingem. Cílem práce je analyzování faktorů vnitřního a vnějšího prostředí, které ovlivňují organizaci z hlediska získávání pracovníků, definování silných a slabých stránek organizace i příležitostí a hrozeb vnějšího prostředí a následné …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Milan Kratochvíl, Ph.D.
- Oponent: mjr. Ing. Michal Filipek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
VOŠES A SPŠPT
vyšší odborný program:
Personální řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.