Monika Gregorova

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Personální marketing

Anotace:
Předmětem absolventské práce je personální marketing, vysvětlení pojmu, jeho historie a představení vybraných personálních činností spjatých s externím personálním marketingem. Cílem práce je analyzování faktorů vnitřního a vnějšího prostředí, které ovlivňují organizaci z hlediska získávání pracovníků, definování silných a slabých stránek organizace i příležitostí a hrozeb vnějšího prostředí a následné …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Milan Kratochvíl, Ph.D.
  • Oponent: mjr. Ing. Michal Filipek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

VOŠES A SPŠPT

vyšší odborný program:
Personální řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.