Obchodná stratégia podniku v sektore malých vesmírnych satelitov – Vratko Kapuš
Vratko Kapuš
Bakalářská práce
Obchodná stratégia podniku v sektore malých vesmírnych satelitov
Obchodní strategie podniku v sektoru malých vesmírných satelitů
Anotace:
Téma bakalářské práce Obchodní strategie podniku v sektoru malých satelitů se zabývá teoretickou a praktickou částí návrhu podnikatelské strategie pro firmu Spacemanic CZ, s.r.o.. Teoretická část práce zahrnuje rešerši literatury z oblasti strategické analýzy a tvorby podnikatelské strategie, tj. analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. V praktické části je uvedena charakteristika společnosti Spacemanic …víceAbstract:
This bachelor thesis is aiming to provide a business strategy of the company in the sector of small space satellites and deals with the theoretical and practical part of the business strategy proposal for the company Spacemanic CZ, s.r.o.. The theoretical part of the thesis contains a literature search related to stra-tegic analysis and the creation of a business strategy, that is, the analysis of …víceAbstract:
Téma bakalárskej práce Obchodná stratégia podniku v sektore malých vesmírnych satelitov sa zaoberá teoretickou a praktickou časťou návrhu obchodnej stratégie pre spoločnosť Spacemanic CZ, s.r.o.. Teoretická časť práce obsahuje literárnu rešerš týkajúcu sa strategickej analýzy a tvorby obchodnej stratégie, teda analýzy vonkajšieho a vnútorného prostredia. V praktickej časti je predstavená charakteristika …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Stojanová, Ph.D.
- Oponent: Pavel Žufan, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Management and controlling of SME's
Karina Saina -
Management and Controlling of SME-s
Dmitriy Krupin -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Management and Controlling of SME-s
Tamila Mirkamalova -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Pasivní obchodní strategie založené na P/E
Michal Marčišin -
Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh
Dávid Varga -
Investiční strategie pro drobné investory při obchodování na FOREXu
Ján Gaj