Vratko Kapuš

Bakalářská práce

Obchodná stratégia podniku v sektore malých vesmírnych satelitov

Obchodní strategie podniku v sektoru malých vesmírných satelitů
Anotace:
Téma bakalářské práce Obchodní strategie podniku v sektoru malých satelitů se zabývá teoretickou a praktickou částí návrhu podnikatelské strategie pro firmu Spacemanic CZ, s.r.o.. Teoretická část práce zahrnuje rešerši literatury z oblasti strategické analýzy a tvorby podnikatelské strategie, tj. analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. V praktické části je uvedena charakteristika společnosti Spacemanic …více
Abstract:
This bachelor thesis is aiming to provide a business strategy of the company in the sector of small space satellites and deals with the theoretical and practical part of the business strategy proposal for the company Spacemanic CZ, s.r.o.. The theoretical part of the thesis contains a literature search related to stra-tegic analysis and the creation of a business strategy, that is, the analysis of …více
Abstract:
Téma bakalárskej práce Obchodná stratégia podniku v sektore malých vesmírnych satelitov sa zaoberá teoretickou a praktickou časťou návrhu obchodnej stratégie pre spoločnosť Spacemanic CZ, s.r.o.. Teoretická časť práce obsahuje literárnu rešerš týkajúcu sa strategickej analýzy a tvorby obchodnej stratégie, teda analýzy vonkajšieho a vnútorného prostredia. V praktickej časti je predstavená charakteristika …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Hana Stojanová, Ph.D.
  • Oponent: Pavel Žufan, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti