Účinné faktory aktivní imaginace působící v procesu seberozvoje – Tomáš HOCHMAN
Tomáš HOCHMAN
Diplomová práce
Účinné faktory aktivní imaginace působící v procesu seberozvoje
Effective active imagination factors involved in the process of self-development
Anotace:
Práce se zabývá účinnými faktory aktivní imaginace. Tyto jsou zkoumány ve vztahu k určitým složkám sebesystému. Kvalitativní studie se snaží zmapovat zkušenosti osmi studentů psychologie, kteří praktikovali metodu aktivní imaginace po dobu dvou měsíců. Data byla získána pomocí polostrukturovaného rozhovoru. Výzkumné cíle obsahují pět bodů. Teoreticky je práce ukotvena především v popisu transcendentní …víceAbstract:
The work deals with the effective factors of active imagination. These are examined in relation to certain folders of self-system. A qualitative study aims to map the experiences of eight students of psychology who practiced the method of active imagination for two months. Dates were obtained by semistructured interview. Research objectives include five points. Theoretically, the work is primarily …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012
Zveřejnit od: 28. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Kupka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOCHMAN, Tomáš. Účinné faktory aktivní imaginace působící v procesu seberozvoje. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty sebepojetí u adolescentů
Lenka Štenclová -
Grafomotorické obtíže ve vztahu k sebepojetí u žáků čtvrtých tříd
Pavla Suchomelová -
Nesexuální fyzická intimita ve vztahu k tělesnému sebepojetí
Tomáš Hromek -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Studenti lektorství a jejich sebepojetí
Tomáš Ďuriš -
Sebepojetí a sebejistota lektora v závislosti na délce praxe a vzdělávání
Lenka Zborková -
Role sociálního prostředí v utváření tělesného sebepojetí mladých žen
Procházková Procházková -
Profesní sebepojetí učitele v životním příběhu
Petra Topinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva