Martin Kubanda

Diplomová práce

Mäkké tiene v reálnom čase pomocou Vulkan API

Real-Time Soft Shadows in Vulkan API
Anotace:
Tato práce se zabývá popisem a implementací metody pro vykreslování měkkých stínů pomocí kombinace analytického přímého osvětlení a stochastických stínů. Hlavním cílem bylo implementovat metodu pomocí jazyka C++ a rozhraní Vulkan API a demonstrovat možnosti popisovaného přístupu pro zobrazování měkkých stínů v reálném čase. Práce obsahuje teoretické pozadí stochastických stínů, podrobný matematický …více
Abstract:
This thesis describes and implements a method for rendering soft shadows through a combination of analytic direct illumination and stochastic shadows. The main objective was to implement the method using the C++ language and the Vulkan API interface and to demonstrate the possibilities of the described approach for rendering soft shadows in real time. The work includes the theoretical background of …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Tomáš Fabián
  • Oponent: Jan Gaura

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava